úterý 15. prosince 2009

Durex - Tingle prezervativ do parných letních dnů

 Mrazivá vášeň?

Několik recenzí kondomů Durex již mám za sebou, ale pořád jsem nenacházel odvahu k vyzkoušení výrobku nesoucí název Tingle. Výrobce na svém webu i na krabičkách uvádí, že se můžeme těšit na mrazivou rozkoš. Inu tedy, pojďme na to ...


Vnější design se mi velmi líbí. Lesklá krabička pro větší bezpečí ještě zabalená v celofánu skutečně vzbuzuje svými zelenavými tóny představu čehosi notně chladného. Uvnitř nalezneme tři kusy kondomů taktéž v zelené barvě a tradiční návod.







U této značky nebyl nikdy problém v rozbalování, čemuž notně pomáhá hluboké vroubkování folie. Už po rozbalení záhy poznáte odkud vítr fouká. Za celou mrazivou vášní stojí mentol (přesný obsah si můžete přečíst na zadní straně krabičky).



A jaké že je vlastně to mražení? Na diskusních fórech se často dočítám, že uživatelům nesedí. Zákaznice uvádějí, že zažívají pocit, jako by cucaly větrové bonbony vagínou. Ale já, dámy a pánové, jsem nadšen. Pokud jste přečetli více mých příspěvků, tak víte, že se pro něco jen tak nenadchnu. Avšak mentol mě skutečně dostal. Příjemně chladivý pocit spojený s jemným brněním je zárukou rozhodně neobvyklého zážitku. Výrobek bych ale nedoporučoval mužům se sklony k předčasnému výronu, tyto kondomy Vás přivedou na vrchol opravdu brzy.

Budu rád, pokud v komentářích vyjádříte svůj názor na tuto značku.


Značka Tingle by už v tuzemských obchodech neměla být k dostání, nahradila ji odrůda Tingle Pleasuremax obohacená o zdrsněný povrch. Cena kondomů se pohybuje kolem 70 Kč.

Celkové skóre: 10 z 10.



Další fotografie:

Žádné komentáře:

Okomentovat